Propozice
13. 10. 2009
Datum: 12.12.2009 - 13.12. 2009
Místo konání: Místní Sokolovna Brodek u Přerova
Startovné: 350Kč/tým (zálohu ve výši 150Kč zašlete zároveň s přihláškou, zbývajících 200Kč doplatíte na místě)
Brány: ANO (IFF)
Mantinely: ANO (IFF)
Rozhodčí: 2 (Licence C)
Hlavní pořadatel: Pavel Hausner mob.: 739178945
e-mail: Paja-23@email.cz
Více informací: www.floorballcupmarathon.estranky.cz
Přihlášky: o přihlášky si žádejte na výše uvedený e-mail, nebo můžete také vyplnit rychlopřihlášku (více o rychlopřihlášce najdete na výše uvedených webových stránkách)
Harmonogram: Den 1
13:00 sraz týmů skupiny „A“
13:30 – 13:45 úvod
14:00 začátek základní skupiny „A“
18:30 konec základní skupiny
18:45 vyhlášení výsledků 1. hracího dne
Den 2
09:00 sraz týmů skupiny „B“
09:30 – 9:45 úvod
10:00 začátek základní skupiny „B“
14:30 konec základní skupiny
14:45 začátek vyřazovací části
17:30 konec vyřazovací části
17:45 vyhlášení vítězů
*časy jsou orientační
Ø Na místě lze zakoupit občerstvení za výhodné ceny
Ø Jedno družstvo smí do turnaje přihlásit více svých týmů (tzn. „A“, „B“)
Ø V případě zájmu zajištěn nocleh (spacáky s sebou)
Pravidla:
Hraje se 3+1. Hrací doba je 2 x 7 minut s 2 minutovou přestávkou. Mezi jednotlivými zápasy je 5 minutová přestávka, stejně tak i mezi jednotlivými koly. V případě rovnosti bodů rozhoduje: 1. vzájemný zápas 2. rozdíl skóre 3. trestné střílení po 1 sérii. Pokud je ve vyřazovací části výsledek v normální hrací době nerozhodný následují 3 série trestných střílení dále už jen po 1 sérii. Konkrétní situace ve hře řeší rozhodčí. S rozhodčím smí diskutovat jen trenér nebo kapitán družstva. Rozhodčí může hráče za nevhodné výroky diskvalifikovat. Za 3 diskvalifikované hráče ze stejného družstva je z turnaje diskvalifikován celý tým. Povinností kapitána týmu je seznámit všechny hráče s těmito pravidly.
Ostatní:
Turnaj je rozdělen do 2 hracích skupin („A“ a „B“). Týmy ze skupiny A sehrají svá utkání během sobotního rána a první 4 ze skupiny postoupí do vyřazovací části, která začne během nedělního odpoledne. Týmy ze skupiny B sehrají svá utkání během nedělního rána a opět první 4 ze skupiny postoupí do vyřazovací části, která začne během nedělního odpoledne. Do přihlášky tedy napiště zvolenou skupinu, ve které chcete hrát (která Vám více vyhovuje). Upozorňujeme ale že v každé skupině je místo pouze pro 7 týmů, proto byste ze zasláním přihlášky neměli dlouho čekat. Pokud již bude kapacita Vaší zvolené skupiny naplněna, budete muset automaticky jít do druhé skupiny ve které je ještě volné místo. V případě že budou zaplněny kapacity obou skupin, nezoufejte. Stále ještě můžete zažádat hlavního pořadatele o navýšení kapacity Vámi zvolené skupiny. Po obdržení Vaší přihlášky a zálohy Vám bude zasláno na kontaktní e-mail potvrzení. Na místě vyplníte soupisku týmu, do které po jejím odevzdání nesmí být udělány žádné změny. Každý hráč smí být napsán pouze na 1 soupisce, tzn. že každý hráč může hrát pouze v 1 týmu, to stejné platí i pro brankáře. Půjčování hráčů je výslovně zakázáno! Při porušení tohoto pravidla je tým okamžitě diskvalifikován z celého turnaje. Povinností každého týmu je mít vlastní dresy (stačí i rozlišovací dresy), nebo alespoň trička stejné bavy.
Ø Zbylé organizační info na místě